هوشمند فکر کنید و هوشمند زندگی کنید

خرید باتری ماشین از فروشگاه
خرید باتری ماشین از فروشگاه

خرید باتری ماشین از فروشگاه

 

در واحد فروش اینترنتی فروش باتری به صورت تکی و مستقیم تحویل مصرف کننده واقعی میشود.

  • برای خرید باتری ماشین سواری به فروشگاه اینترنتی تک استارت (takstart.shop) مراجعه کنید. خدمت رسانی آسان به مشتریان گرامی، از اصول فروشگاه تک استارت می‌باشد. از این بابت شما مشتریان ارجمند میتوانید تمامی محصولات فروشگاه ما را با توجه به شرایط خویش به آسانی خریداری و دریافت نمایید.
  • اما مهم‌ترین نکته در خرید اینترنتی، روش‌های متنوع برای انتخاب محصول مورد نظر است که با توجه به آن مشتریان ارجمند میتواند به راحتی محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایند .

 

خرید باتری ماشین سواری

 

گزینه های متنوع خرید اینترنتی از فروشگاه :

خرید بر اساس برند :

  • در این روش، مشتریان می توانند از میان برندهای متنوع فروشگاه، برند موردنظر خود را انتخاب نموده سپس متناسب با سیستم برقی و آمپراژ خود باتری مناسب را انتخاب و خریداری نمایند.

خرید بر اساس نوع خودرو :

  • این روش، یکی از گزینه های کارآمد فروشگاه برای راحتی مشتریان عزیز می‌باشد. در صورتی که  از آمپراژ باتری ماشین خود اطلاعی ندارید جای نگرانی نیست، شما به راحتی میتوانید در این قسمت نوع خودرو خود را جستجو نمایید تا با این کار لیستی کامل و به روز از باتری های مناسب خودرو خود را دیده و با توجه به آن به راحتی باتری متناسب با سیستم برقی خودروی خود را انتخاب و خریداری نمایید.

 

*‌ خرید باتری بر اساس موقعیت مکانی شما :

  • در این روش، موقعیت مشتری بر روی نقشه وب سایت مشخص گردیده و سپس براساس موقعیت مشتری و با استفاده از سامانه های مطمئن اطلاعات مکانی، موقعیت نزدیکترین ناوگان حمل و نقل تک استارت به شما نمایش داده شده و مدت زمان رسیدن تکنسین های مجرب ما جهت بررسی و تست سیستم برقی خودرو و تعویض باتری بر روی نقشه پدیدارخواهد شد .

 

تماس تلفنی با 1652 :

  • مشتریان گرامی جهت ثبت سفارش، خرید محصول و یا دریافت راهنمایی و مشاوره مورد نیاز خود، می توانند با شماره تلفن سراسری 1652 تماس حاصل نمایند.
  • کارشناسان مجرب تک استارت، ضمن ارائه مشاوره و راهنمائی های لازم، خدمات مورد نیاز مشتریان برای انتخاب باتری مناسب هر خودرو، نحوه پرداخت و خدمات رسانی را به طور کامل ارائه خواهند داد.

 

خرید حضوری از نمایندگی ها :

  • خرید حضوری محصولات یکی از از مهم‌ترین شیوه‌های خرید می‌باشد. اما فروشگاه تک استارت این انتخاب را با تکنولوژی به روز نموده است.

باطری خودرو

  • باتری در کنار موتور از ارکان اساسی خودرو به شمار می‌رود. باتری یک جزء کلیدی است که به عنوان سیستم ذخیره انرژی عمل کرده و قدرت موتور، احتراق و سیستم های الکترونیکی کمکی مانند چراغ ها و رادیو را تامین می‌کند. نصب بودن باتری نامناسب بر خودرو آسیب های جدی بر اتومبیل شما وارد می‌کند. بنابراین، هنگامی که عمر باتری خودرو به پایان می‌رسد، جایگزینی مناسب برای ماشین خود یافته که با آب و هوای محلتان نیز هماهنگ باشد . این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که عملکرد باتری در دمای پایین همواره متفاوت از دمای بالا می‌باشد.

 

ما در فروشگاه اینترنتی تک استارت طیف وسیعی از باتری های روز دنیا و سهولت دستیابی به آن را برای شما فراهم میکنیم. کافی است یکی از راه‌های ارتباطی ما را انتخاب نموده است. تا تک استارت محصولی که شما خریدار عزیز لایق کیفیت آن هستید را به شما و خودرویتان برساند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.